DPS

Kwaliteitsmanagement

Wat is kwaliteitsmanagement precies? Kwaliteitsmanagement is een tak van het management die erop gericht is producten of diensten te produceren die voldoen aan de verwachtingen van de klant. Dit is een continu proces van proces van meten en bijsturen van de bedrijfsvoering die invloed heeft op alle afdelingen binnen een organisatie.

Kwaliteit waarborgen

Klanten willen tegenwoordig kwaliteit, maar kunt u die continu blijven leveren? Om de kwaliteit van uw producten of diensten te waarborgen kunt u een zogenaamd kwaliteitsmanagementsysteem, ook wel kwaliteitssysteem genoemd, implementeren.

Wat is een kwaliteitssysteem?

Een kwaliteitssysteem is een soort handboek met regels processen en maatregelen die u implementeert en toe past op uw bedrijfsvoering. Door een certificering te halen voor een bepaald kwaliteitssysteem laat u zien dat u officieel voldoet aan de norm die gesteld wordt.

Certificatietraject – de voordelen van DPS

Bij DPS willen we onze klanten zo veel mogelijk ontzorgen bij het behalen van een certificering op het gebied van kwaliteitsmanagement. We geloven dat de sleutel daartoe ligt bij persoonlijk contact en een flexibele aanpak om waar nodig maatwerk te kunnen leveren.

Aanbod certificeringen kwaliteitssystemen door DPS

Er zijn verschillende soorten kwaliteitssystemen beschikbaar, waarvan één van de meest bekende waarschijnlijk ISO 9001 is. Deze is breed toepasbaar is op alle mogelijke bedrijfsvoeringen. Er zijn echter ook andere, meer branche specifieke kwaliteitssystemen.

Ons aanbod aan certificeringstrajecten voor kwaliteitssystemen omvat:

Begeleiden certificering – gepersonaliseerde aanpak

Omdat we graag onze klanten leren kennen voordat we het officiële certificeringstraject in gaan, plannen we het liefst eerst een vrijblijvend kennismakingsgesprek in. Dit geeft u de kans om ons beter te leren kennen en ons de kans om uw wensen en behoeften beter te begrijpen en zo een passende oplossing voor u te vinden.

Een certificeringstraject via DPS omvat de volgende basisonderdelen:

  • Intakegesprek
  • Opstellen actieplan.
  • Implementatie van het actieplan.
  • Certificering door een officiële instantie.

Informatie aanvragen certificering

Heeft u vragen met betrekking tot een certificering of het behalen ervan? Neem telefonisch contact met ons op via +31(0) 6 23199827 of mail met info@diksprocesssupport.nl.